vrijdag 17 mei 2013

Ideetjes voor mijn petekindje.

Ik kwam toevallig bij deze mooie borduur-patroontjes van SeptemberHouse terecht.

Schattig, hè? Ik bedacht al dat ik het vosje ook apart zou kunnen gebruiken, bijvoorbeeld op een body.

Omdat we in Vossem wonen, met als dorpsmascote de vos, en omdat baby-dieren nu eenmaal schattig zijn, was ik meteen geïnspireerd om er iets mee te doen. Ik dacht aan een lakentje, dat ik dan later kan ombouwen tot dekbed-overtrekje, een bijpassende kussensloop, een handdoek en washand, een slabbetje, een toiletzak, ..., de mogelijkheden zijn eindeloos. Je kan de patronen als PDF kopen in de Etsy-winkel van September House.

Ook schattig, zit bij dezelfde reeks patroontjes
Misschien vind ik na onze verhuis en voor de geboorte van ons eigen (vierde) kindje, wel de tijd om toch een deel van mijn ideeën te realiseren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten