dinsdag 25 maart 2014

Paas-versiering

De vensterbank is helemaal in feeststemming. Het is de tweede Pasen in onze bovenliving, en eigenlijk hoop ik dat we hier niet zo heel lang meer moeten wonen.

De kuikentjes kreeg ik jaren geleden van oma Chris, het hart tekende Marieke.
 Op zich zijn onze woonomstandigheden best ok, zeker nu we nieuwe ramen hebben, maar met Felix erbij wordt het soms moeilijk. Niet alleen moet hij op de gang slapen in zijn piepklein wiegje, ook al is hij al bijna 10 maanden, hij heeft ook geen plek waar hij rustig kan liggen voor zijn dutjes.

De bloemen kreeg ik van Ann, mijn schoonzus., de vaas is een koopje van de kringwinkel.

De slaapkamer is ook speelkamer en er is dus geen enkele ruimte die we kunnen afsluiten voor het lawaai van de andere 3 kinderen.

"Auw, zó schattig!", zegt ons Marieke dan.

Het wordt tijd dat we de living naar beneden verhuizen en dat Willem en ik onze slaapkamer heroveren (samen met Felix)

De bloemen verwelkten snel, maar ze waren zo mooi!
Dat gezegd zijnde, blijf ik het toch belangrijk vinden om de boel zo opgeruimd, netjes en mooi te houden als kan, hoewel ik nu meer en meer energie steek in de verhuis naar beneden en dat het boven wel een beetje verslonst... Nu ja, met deze paas-versiering heb ik toch weer mijn beste beentje voor gezet en het wonen in onze mini-huisje een beetje aangenamer gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten