maandag 4 april 2016

Logeertas voor Felix

Ik maakte al logeertassen voor de drie anderen nadat we een grotere auto met een kleinere koffer kochten toen Felix eraan kwam. Voordien gingen ze altijd logeren met hun spulletjes in een plooibakl van de Colruyt, want in de Berlingo was zeeën van ruimte in de koffer. Hoewel ik meteen stoffen gekocht had voor 4 logeertassen, was het er niet van gekomen die van Felix te maken. Ik was het een beetje beu, na 3 keer dezelfde tas genaaid te hebben. Maar overmorgen gaan we naar Engeland, en het was zo zielig dat Felix nog steeds geen tas had. Dus heb ik gisteren geknipt en vandaag genaaid, en ze is af!
Een grote, stevige tas!

Er zitten 2 winterjassen en een kussen in, voor de foto.

In het rimpelzakje reizen meestal de knuffels mee.

Het viel me op hoeveel zelfzekerder ik nu naai in vergelijking met 3 jaar geleden. Die tas was echt supersnel klaar! Nu nog was vouwen en die tas inpakken, maar dat zal voor morgen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten